تبریز- مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی از مرگ ۵۵ نفر و مصدومیت ۹۳۸ نفر در حوادث کاری در هشت ماهه امسال در استان خبر داد.

حوادث کار در آذربایجان‌شرقی جان ۵۵ نفر  را گرفت

به گزارش قدس آنلاین، بهرام صمدی‌راد اظهار داشت:در هشت ماه منتهی به آذر سال‌جاری ۵۵ نفر بر اثر حوادث کاری در استان جان خود را از دست دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۳۶ نفر بود حدود ۵۳ درصد افزایش یافته  و یک نفر از فوت شدگان در این مدت زن بوده است.

وی افزود: در طی این مدت تعداد ۹۳۸ نفر نیز بر اثر حوادث کار در استان مصدوم شدند که از این تعداد ۲۲ نفر زن و ۹۱۶ نفر مرد بودند.

صمدی‌راد گفت: تعداد مصدومان حوادث کاری در هشت ماهه اول سال گذشته ۹۳۵ نفر بود که این آمار درهشت ماهه سالجاری تغییر محسوسی نداشته است.

وی افزود: در طی آبان امسال تعداد ۶ نفر به علت حوادث کاری فوت کردند که در همین مدت درسال گذشته نیز ۶ نفر فوت کرده بود.

صمدی‌راد گفت: همچنین ۱۱۴ نفرنیز به علت مصدومیت حوادث کاری به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردندکه این آمار نسبت به آبان ماه سال گذشته کاهش حدود ۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وی گفت: تعداد کل فوت شدگان حوادث کاری در سال ۹۴ برابر با ۵۰ نفر بود که همگی آنان مرد بودند و تعداد کل مصدومان حوادث کار نیز در سال ۹۴ برابر با یک هزار و ۳۱۰ نفر بود که از این تعداد ۲۸ نفر زن و یک هزار و ۲۸۲ نفر مرد بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.